Olsen+Atziņas

Divas trešdaļas Latvijas iedzīvotāju ir gatavas atteikties no precēm vai pakalpojumiem, ja nepiekrīt zīmola nostājai attiecībā uz kara darbību Ukrainā

61 % respondentu Latvijā ir gatavs atteikties no Latvijā pieejamas preces vai pakalpojuma, ja nepiekrīt ražotāja vai pārdevēja pozīcijai attiecībā uz karu Ukrainā. Par to liecina aptauja, kuru pēc komunikācijas aģentūras „A. W. Olsen & Partners” pasūtījuma 2022. gada aprīļa sākumā veica uzņēmums „Norstat”. Turklāt vairāk nekā puse (53 %) respondentu Latvijā norādīja, ka, lai sāktu vai turpinātu preces vai pakalpojuma iegādi, viņiem ir svarīgi zināt, kāda ir attiecīgās organizācijas nostāja pret karu Ukrainā. „Vēl pirms dažiem gadiem dominēja noteikums „tikai bizness”, tāpēc organizācijām bija pareizāk ievērot neitralitāti sociālajos jautājumos, jo citādi tās varēja zaudēt daļu klientu. Savukārt tagad auditorijai ir svarīgas organizāciju vērtības. Tieši tās ir kļuvušas par svarīgu zīmolu izvēles kritēriju gan klientiem, gan darbiniekiem. Vērtības ir kļuvušas par būtisku elementu uzticēšanās formulā. No organizācijām tiek gaidīta aktīva iesaiste vietējai sabiedrībai aktuālu sociālo problēmu risināšanā,” norāda komunikācijas aģentūras „A. W. Olsen & Partners” partnere Olga Kazaka un piebilst, ka 23 % respondentu Latvijā arī atzīmējuši, ka jau saskārušies ar zīmoliem, kam ir atšķirīga nostāja, un atteikušies no attiecīgās preces vai pakalpojuma.   Aptaujā, ko pēc komunikācijas aģentūras „A. W. Olsen & Partners” pasūtījuma 2022. gada aprīļa sākumā veica uzņēmums „Norstat”, tika aptaujāti 1008 respondenti 18 līdz 74 gadu vecumā.
Pieteikties jaunumiem:
Jūsu e-pasts ir saglabāts!
Sociālie tīkli
Jaunas atziņas

Piekļuve maksātspējīgai auditorijai Latvijā

Komunikācijas aģentūra Olsen+Partners un starptautiskā producentu kompānija WGI atklāj iespēju sponsorēt unikālus pasaules līmeņa kultūras pasākumus, kas norisināsies Latvijā 2024. gada pavasara...
12.04.2022

Olsen+Partners un WGI stratēģiskā sadarbība

Komunikācijas aģentūra Olsen+Partners ir uzsākusi stratēģisko sadarbību ar starptautisko producentu uzņēmumu WGI (Winstag Production OÜ). Tagad organizācijas un zīmoli varēs īstenot drosmīgas...
12.04.2022

Influenceru mārketings, kas strādā

Katra septītā organizācija Latvijā (14%) uzskata influenceru mārketingu par savu stratēģiski svarīgāko komunikācijas kanālu. Tas ir noskaidrots pēc komunikācijas aģentūras Olsen+Partners pasūtījuma...
12.04.2022

Baltijas valstu uzņēmēji izjūt totālu uzticēšanās trūkumu

Baltijas valstu organizāciju svarīgākais stratēģiskās komunikācijas uzdevums nākamajos trijos gados ir uzticēšanās izveide un nostiprināšana. Latvijā to ir norādījuši 73...
12.04.2022

Komunikācijas aģentūra Olsen+Partners pasaules prestižākajā konkursā iegūst četras balvas un uzstāda rekordu Baltijas valstīs

Latvijas komunikācijas aģentūra Olsen+Partners (iepriekš pazīstama ar nosaukumu A. W. Olsen & Partners) saņēmusi...
12.04.2022

Olsen+Partners kokteiļu ballītē pulcējas uzņēmēji un slavenības

Pēdējā šīs vasaras piektdienā, 25.augustā, notika grandiozā komunikācijas aģentūras Olsen+Partners kokteiļu ballīte, kuru apmeklēja gan dažādi uzņēmēji, gan sabiedrībā...
12.04.2022

Kontakti

Adrese:
Olsen+Partners (SIA PR Kvadrāts)
Alberta iela 13, Rīga, LV-1010, Latvija
E-pasts:
info@olsen.lv
Tālrunis:
+371 25809161
Sociālie tīkli:
Pieteikties jaunumiem:
Jūsu e-pasts ir saglabāts!
Lūdzu, akceptējiet lapas sīkdatnes. Lai iepazītos ar datiem, ko saglabājam, apskatiet mūsu Privātuma politiku